tirsdag den 19. april 2016

Servicemeddelelse: Alt dør...

... inklusiv websider.

Power2ool.com, som jeg tidligere har brugt til at lave forholdsvis autentiske hjemmelavede Power og Item Cards, er desværre gået ned. Det betyder, at jeg er nødt til at bruge andre programmer til at lave hjemmelavede handouts.

Indtil videre har jeg fundet et program der hedder 4e Power Toolkit, der lader mig lave powers med nogenlunde let formattering. Det tillader dog ikke egne eller nyere keywords (fx Elemental eller Incarnum), og størrelsen passer ikke nødvendigvis.


Indbygget i programmet er til gengæld en mulighed for at udskrive programmets powers som power cards:


Magic Set Editor 2 har nogle custom templates, hvoraf jeg har fundet et til Spells i 5e, som med lidt god vilje kan bruges til magiske genstande. Det er mere ekstravagant end D&D 4th Editions normale minimalistiske stil med orange, hvid og gul, men det kan nok stadig bruges.


Siden programmet er lavet til at fremstille Magic-kort, er det nok intet problem at udskrive i den rigtige størrelse.

Hvis nogen af jer har foreslag til, hvordan vi kan håndtere det her fremover, må i endelig sige til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar